ZAKUPIONE NA WWW.BURKALIFA.PL TOWARY MOGĄ BYĆ ZWRACANE LUB WYMIENIANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI KODEKSU CYWILNEGO RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ W ARTYKULE 6.362 I 6.363 ORAZ "PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI SPRZEDAŻY DETALICZNEJ", ZATWIERDZONYMI ROZPORZĄDZENIEM RZĄDU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Z DNIA 22 LIPCA 2014 R., NR 738.

ZWROT TOWARÓW DOBREJ JAKOŚCI

Kupujący ma prawo do zwrotu Zakupionych Towarów w ciągu 14 dni od daty dostawy lub odbioru, o ile wygląd handlowy i/lub opakowanie Towarów nie zostały naruszone.

Podczas zwrotu towarów należy przestrzegać następujących warunków:

• Towar musi być nienaruszony, nieotwierany i nieużywany przez Kupującego;

• zwracany Towar musi być w takim samym zestawie, jak otrzymał go Kupujący;

• Towar musi być zwrócony w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania.

• mieć dokument potwierdzający zakup towaru lub jego kopię.

Aby zwrócić Towar dobrej jakości, Kupujący powinien powiadomić Sprzedającego o tym pisemnie (e-mailem) na adres: info@burkalifa.pl lub odwiedzić biuro Burkalifa przy ulicy S.Stanevičiaus 42, Wilno, w godzinach pracy biura.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia Towarów, które zostały wyjęte z opakowania po dostawie i nie nadają się do zwrotu z powodów związanych ze zdrowiem lub higieną, lub Towarów, które nie mogą być zwrócone zgodnie z innymi przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej. Kupujący musi zagwarantować, że jakość, opakowanie i zgodność z wymogami bezpieczeństwa i higieny zwracanych Towarów nie ulegną zmianie.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwracanych lub wymienianych przez Kupującego Towarów w przypadkach określonych w punkcie 58 niniejszych Zasad, a także w przypadku stwierdzenia, że Towary zostały uszkodzone, etykiety zostały usunięte i/lub uszkodzone, folia ochronna została zdjęta, opakowanie zostało uszkodzone itp., lub że Towary zostały użyte.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie jakości Towarów, jeśli Kupujący lub osoby, którym Kupujący przekazał Towary, używali ich w sposób niezgodny z ich zwykłym przeznaczeniem, nie przestrzegali wymagań określonych w instrukcjach, naruszyli zasady dotyczące transportu, przechowywania, użytkowania i/lub przechowywania Towarów, a także w przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania i innych defektów, które nie zostały zgłoszone pisemnie podczas przekazywania Towarów lub pogorszenia jakości Towarów jest wynikiem działań Kupującego lub innych osób, którym Kupujący przekazał Towary.

Pieniądze za zwrócone Towary są przekazywane na konto bankowe Kupującego przelewem bankowym. Do kwoty zwracanej Kupującemu wliczane są również koszty dostawy Towarów poniesione przez Kupującego. Korzystając z prawa do zwrotu Towarów dobrej jakości, koszty zwrotu Towarów ponosi Kupujący.

ZWROT TOWARÓW NIEJAKOŚCIOWYCH

W przypadku zakupu produktów kosmetycznych, perfum lub higienicznych o złej jakości, masz prawo zwrócić taki produkt do nas. Produkt o złej jakości jest wymieniany na produkt dobrej jakości bez dodatkowych opłat. W przypadku zwrotu towaru o złej jakości, zobowiązujemy się do wymiany towaru o złej jakości na towar o dobrej jakości, pokrywając koszty wymiany z własnych środków. W przypadku reklamacji dotyczącej możliwie niskiej jakości towaru ważne jest, aby zachować i mieć kopię dokumentu potwierdzającego zakup towaru.

W przypadku sporu, jeśli Kupujący uważa, że UAB BURKALIFA naruszyło jego prawa lub interesy, w pierwszej kolejności Kupujący powinien skontaktować się pisemnie pod adresem e-mailowym info@burkalifa.eu, określając konkretny żądanie.

W artykule 21 ust. 2 ustawy o ochronie praw konsumenta wymieniono, że Sprzedawca (dostawca usług), otrzymawszy reklamację konsumenta, musi odpowiedzieć na nią nie później niż w ciągu 14 dni od daty zwrócenia się konsumenta (jeśli nie spełnia ona oczekiwań konsumenta lub spełnia je częściowo):

• przedstawić szczegółową i uzasadnioną odpowiedź pisemną, opartą na dokumentach, dotyczącą zgłaszanych roszczeń;

• podać informacje o podmiocie pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, kompetentnym do rozpatrywania sporów konsumenckich;

• udzielić odpowiedzi konsumentowi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innego trwałego nośnika;

• zbadać reklamację bezpłatnie.

W przypadku niezadowolenia z odpowiedzi UAB BURKALIFA na reklamację konsument może zwrócić się do podmiotu pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, tj. Państwowej Służby Ochrony Praw Konsumentów (Vilnius, ul. Vilniaus g. 25, adres e-mail: tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, strona internetowa www.vvtat.lt), lub jej oddziałów terenowych w powiatach, lub wypełnić formularz wniosku na platformie Elektronicznego Rozstrzygania Sporów Konsumenckich (ESG) na stronie internetowej http://ec.europa.eu/odr), stworzonej przez Komisję Europejską w ramach wdrażania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2013/11/UE w sprawie alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich.